woensdag 14 november 2007

woensdag 6

Het loopt gesmeerd vandaag :-)

De aanschaf van mijn laptop was een zeer goede beslissing. Nu heb ik mijn oude (lees vorige) computer die ik tot vorige week gebruitke geformatteerd. Deze kan ik nu gebruiken om mijn product op te ontwikkelen/researchen/testen/... In plaats van steeds te wachten op een resultaat kan ik nu gewoon werken. Resultaat : De testen draaien goed :)

Nog een paar woensdagen en dan zouden we toch stilletjesaan een klaar product moeten hebben. Ik dacht eerst nog deze middag een 20tal km te gaan fietsen, maar de wil om verder te werken was te groot. Dat is heel lang geleden dat ik dat gevoel nog gehad heb. Net een klein jongetje dat een nieuw speeltje krijgt. Hopelijk gaat dit speeltje vroeg of laat wat centjes opbrengen !

Geen opmerkingen: