woensdag 28 november 2007

Energy boost

Net terug van de boekhouder. De vrouw des huizes op stap, de dochter op training, dus even tijd om te bloggen :-)

Energie knal, dat heb ik nu. Na een gesprekje van ongeveer 1 uur met de boekhouder heb ik er ongelofelijk veel zin in. Met de vennootschapsvorm die ik nu al heb ben ik op de goede weg volgens hem. Zelfs het uitbreiden naar meerdere vennoten hebben we besproken en er zijn voor mij geen onoverkomelijke zaken.

Net nog gebeld met mijn toekomstige vennoot (naar alle waarschijnlijkheid ;-) ) en hij heeft deze avond een andere meeting met een boekhouder. Dus verschillende meningen met hopelijk dezelfde oplossingen :-)

Voila, ik ga mezelf nu tracteren op een duveltje, een beetje koken en daarna ontspannen voor de tv. Sterren op het ijs en daarna nog een StarWars meepikken, zodat ik klaar ben om morgen de dag in het oorlogsgebied te trotseren.



Gezondheid en prettige avond !

Geen opmerkingen: