vrijdag 30 november 2007

Goede voornemens

Het is weer bijna zo ver. Nog een maandje te gaan en de meesten van ons hebben dan weer een reeks van "goede voornemens" gemaakt. Nu, ik moet eerlijk bekennen, ik ook. Ik heb ze zelfs nu al gemaakt. Dan heb ik een excuus om er nu nog niet aan te moeten werken. Zo kan ik nog rustig een koekje in mijn mond steken zonder me schuldig te voelen.

Ik hoop alvast dat 2008 een beter jaar zal worden dan 2007. Er is heel wat gebeurt in 2007 en dan denk ik vooral aan minder prettige dingen. Laat 2008 nu maar eens een knal jaar worden !
Maar goed, zover is het nog niet. Het is nog geen december en ik loop al te zagen over 2008. Laat ons eerst dit jaar maar deftig afwerken zeker ;-)

Deze ochtend in de auto was ik even aan het wegmijmeren. Toch zot om te zien hoe een dag eruit ziet hé. Opstaan, snel een ontbijt, file in, werken, file in, eten, douche, tv, slapen.... Elke dag opnieuw. De Rat Race... De meesten zijn er tegen, maar de meesten werken er aan mee. Begrijpen wie begrijpen kan. Waar is die "escape" toets????

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik heb die toets ook nog niet gevonden,ze hebben daar straks er nog op gewezen dat ik een vliegende tornodo ben en een pietje precies ,dat kan je niet veranderen .Goede voornemens dan maar in het komende jaar.