maandag 26 november 2007

Pfff...

Mijn laatste programmatieproject aan het doorduwen... Niet echt leuk maar het moet nu eenmaal af. Mijn Ipod afgestemd op nogal melancholische muziek. Je wordt er niet echt vrolijker van maar ik hoor het zo graag :-)

Deze avond nog eens naar de kiné, maar ik denk dat ik ermee ga stoppen. Het heeft geen echte toegevoegde waarde meer en het vraagt toch wel wat tijd en organisatie. In de plaats daarvan zou ik beter naar een fitness gaan en oefeningen doen, maar ik ken mezelf hé. Ik zal dit niet echt volhouden. Karakter ontbreekt en ik zeg dat het tijd is dat ontbreekt ;-)
Daarna nog een aflevering van Aspe meepikken en dan onder de wol. Hopelijk kan ik een beetje goed slapen, want dat was de voorbije nacht niet echt het geval. Het is bijna elke maandagmorgen dat ik rond 5 uur wakker wordt en de slaap niet meer kan vatten, en om dan nog een slaapmutsje te gaan drinken, daar is het dan ook te laat voor (of te vroeg :-D )

Ah ja, bedankt voor de reactie hé

Geen opmerkingen: