dinsdag 13 november 2007

Een belangrijke sta(o)p in mijn carriere

Vandaag heb ik een belangrijke beslissing genomen. Ik was altijd de man between two jobs. Ik programmeerde nog heel veel, en daarnaast was ik verantwoordelijk voor het windows netwerk. Naarmate het bedrijf groeide werd het steeds moeilijker om deze 2 zaken te combineren. Het feit dat ik op woensdag niet terplaatse werk ;-) heeft er ook wel onrechtstreeks mee te maken. Dus teveel werk en te weinig tijd. Dit gaf me het gevoel dat ik geen van beide nog echt goed kon doen. Een beslissing drong zich op.

Ik ga me in de toekomst dus nog uitsluitend bezig houden met syseem management en niet meer met programmatie. De toekomst zal uitwijzen dat dit een goede beslissing is of was, maar de beslissing vandaag sluit niets uit. De eisen die aan die job description hangen zijn de laatste maanden serieus uitgebreid. Meer opvolging, rapportering, volgen van guidelines, procedures, ... Nu zal ik dit allemaal beter kunnen uitvoeren want ik krijg hiervoor de tijd. Donderdag is er een algemene vergadering en daarop zal ik mijn beslissing moeten kenbaar maken. Afwachten hoe de reacties zullen zijn !

Geen opmerkingen: