vrijdag 9 november 2007

Bijna rust

Bijna tijd om naar huis te gaan. Ik hoop op een rustige tv avond, alhoewel er op vrijdag niet veel te kijken valt. Morgenvroeg is het voetbaltijd voor de dochter. Gelukkig is het niet te vroeg en moeten we pas samenkomen om 10u om dan in convooi te vertrekken naar Merchtem. Ik hoop enkel maar dat het niet regent :)



Daarnet heb ik een bestelling binnengekregen voor een mooi pc'tje. Dus mijn volgende woensdag zal ik al weten wat doen. Een mooie config, nu nog afwachten dat alle onderdelen in voorraad zijn.




En uiteindelijk is de beslissing bijna genomen. Mijn nieuwe computer! Het wordt de Acer 7520G-502G32. Een goede prijs/kwaliteit verhouding en zeer betaalbaar. Ik zal proberen nog wat recenties te vinden op het net, maar ik denk dat ik maandag naar de shop zal gaan. Enkel jammer is dat het Vista Home versie is. Ik zal deze vervangen door de Vista Ultimate. Nog net even opzoeken of dit kan. De andere specs : AMD Turion 64 X2 processor, 2Ghz met 2 * 160GB harddisk + 2GB intern geheugen + nVidea 256mb grafische kaart, 17" scherm Christalbrite en wireless. Ik vind wel niets terug van Bluetooth... mmm ook nog te checken.

Geen opmerkingen: