zaterdag 10 november 2007

Ik heb hem !!!

Inderdaad. De aankoop is uitgevoerd :) Ik ben de gelukkige eigenaar van een splinternieuwe laptop. Een mooie config, snel, volledig. Ik heb ook een extra garantieuitbreiding genomen van 3 jaar. Naast de verzekering kreeg ik dan ook een laptop tas en muis. Zo zijn we 3 jaar gerust !

Nu alles mooi configureren en ergens een update zien te vinden naar de Ultimate. In de winkel was deze upgrade nog eens 299 euro. Dat was net iets teveel vond ik. Nu is de laptop bezig met de recovery cd's aan te maken. Vrij belangrijk aangezien je er geen originele cd's meer bij krijgt. Dus mag je dit zeker niet vergeten te doen. Als ik een oplossing vind om toch mijn exchange mailbox te lezen zonder in een domein te zijn zal ik die upgrade van Vista niet kopen. Dus nog even rondkijken naar mogelijke oplossingen.

De zaterdag begon eigenlijk goed. De voetbal wedstrijd was afgelast vanwege het slechte weer en ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet kwaad om was. Dus rustig rond 8u30 opgestaan, een rustig ontbijt genomen en daarna snel even naar de pc shop mijn nieuw speeltje gaan halen. De namiddag op zoek gegaan naar een mat. Nuja, de vrouw des huizes moet ook tevreden blijven hé :) (ps: niets gevonden)

Morgen is normaal gezien een day-off... Lekker rustig wat rondhangen in huis en wat spelen met mijn nieuwe laptop.

Geen opmerkingen: