dinsdag 6 november 2007

Shark


De aflevering van Shark is net gedaan. Ik had gehoopt dat mijn lichaam me dan ging aansporen om onder de wol te kruipen, maar nee... de grijze cellen draaien nog op volle toeren. Dus ik ga nog even mijn mails doornemen want daarvoor heb ik vandaag de tijd nog niet gehad en misschien nog het net even afschuimen naar een bootje of zo...

Maar zoals ik vroeger al zei, veel dromen en weinig actie :)
But hey! Ik ben dan ook een vis hé
Ah ja, daarstraks ben ik ook even op zoek gegaan naar een fitness centrum. Op aanraden van mijn chirurg eigenlijk. Dat zou mijn knie goed doen. Hoe meer spierweefsel er is in het been, hoe minder het bot zelf de schokken moeten opvangen. De spieren zijn als het ware een schokdemper. Dus ik even gaan kijken naar de websites van gofit en passage fitness. Zien er beiden goed uit maar de prijzen geven ze niet echt vrij op hun site. Dus dat zal wel serieus zijn.
Misschien dat ik morgen even binnenspring in die centra. Ik moet toch even de baan op om mijn rolstoel en krukken binnen te leveren. Ik had me nochtans voorgenomen om zo'n dingen niet te doen op "mijn" werk-woensdag... maar goed. Laat ons veronderstellen dat dit eenmalig is.
Slaapwel !


Geen opmerkingen: