donderdag 8 november 2007

VOF DE KUNST

Gisteren wat brainstorming gedaan voor de eigen zaak. We zijn er nog niet zo goed uit in welke vennootschapsvorm we het gaan gieten. Het beste is natuurlijk een BVBA, maar we zien er een beetje tegenop om enkel voor de statuten dit kapitaal te spenderen. We gaan nog eens te rade bij een boekhouder om te horen wat hij ervan denkt.

Dat brengt me dan direct bij het volgende punt. Ik moet echt een investering doen in een nieuwe computer. De huidige die ik gebruik is een hele trage, en die kan ik dan recupereren om testen uit te voeren van het product dat we willen ontwikkelen. Dus ik heb echt een test pc nodig. Daarom is de logika, een nieuwe goede laptop, en de huidige als testpc. :)

Nu nog even rondkijken maar ik zal deze investering echt moeten doen.

Geen opmerkingen: