dinsdag 20 november 2007

De boog kan niet altijd gespannen staan

Daarom ben ik nu bezig met de installatie van een paar spelletjes op mijn Acer laptop. Sims 2 Deluxe en Chessmaster. Ik ben eigenlijk niet zo'n game freak. Misschien gewoon omdat ik er niet echt goed in ben. Zo van die oorlog spelletjes, ik heb collega's die daarin volledig kunnen opgaan. Die zitten echt midden in een oorlog, maar ik niet. Ik ben dit na 10 minuten al beu. Eigenlijk zijn al die schiet spelletjes gewoon veel te macho.

Het liedje Macho van de beste Nederlandse groep allertijden Doe maar is me dan ook op het lijf geschreven.

Omdat ik nooit 'n broertje hadMaar zussen om me heen
Die alles voor me dedenWas ik ook vaak alleen
Voetballen dat kon ik niet
Dus echte vriendjes had ik niet
Ze wonnen al m'n knikkers
Meisjes waren leuker
Ze vochten nooit met mij
Ze konden uren kletsen
En daar zat ik stiekem bij
Terwijl de jongens uit m'n straat
Uitmuntte in kattekwaad
Kreeg ik m'n eerste kusje
Macho macho stoere mannen
Macho macho
Was ik maar 'n vrouw
Dan breide ik met jou
Ik heb nooit kunnen wennen
Aan mannen met mekaar
Dronken aan de boemel
En voor 'n grapje klaar
Vuile praat tot 's morgens vroeg
Strompelend van kroeg tot kroeg
Wij wij waren samen
Macho macho stoere mannen
Macho macho
Was ik maar 'n vrouw
Dan breide ik met jou
Oh oh oh ohOh oh oh oh ma ma macho
Voetballen dat kon ik niet
Dus echte vriendjes had ik niet
Ze wonnen al m'n knikkers
Macho macho stoere mannen
Macho macho
Was ik maar 'n vrouw
Dan breide ik met jou
Oh oh oh ohOh oh oh oh ma ma macho

1 opmerking:

Anoniem zei

Maar jij bent en jij blijft mijn macho groeten