maandag 19 november 2007

7/7

Het was 7 dagen werken deze week. Druk, geen tijd om nog veel andere dingen te doen, en de tijd die ik dan had wou ik niet spenderen door achter een pc te zitten. Dit maakte dat de blog niet echt up-to-date was, dat mijn mails een beetje vertraging hebben en dat de todo lijst dus nog wat gegroeid is. Ik moet dringend nog een bestelling plaatsen voor een klant, een rapport schrijven voor een andere klant en verder research doen voor mijn project. Kortom, die woensdag zal weer te kort zijn.

Google, heeft er weer een mooi iets bij. Als je even surft naar http://www.google.com/translate_t dan kan je daar online een vertaling doen van bijvoorbeeld een zin, tekst en zelfs een webpage. Weer goed van die mannen :-) Ok, het is alles behalve een perfecte vertaling, maar het helpt toch al een beetje.

Geen opmerkingen: