dinsdag 6 november 2007

Traaaaaaaag

Thuis gebruik ik een SBS2003 premium als server, met daaraan gekoppeld 2 computers. Eén staat er beneden op het bureau in de woonkamer, en één staat er boven in een apart bureau. De computer die ik het meest gebruikt staat dus beneden. Windows XP, SP2 met alle updates op een Pentium 4, 2?6 Ghz en 1GB memory. Traag, hij is heeeeel traag.

Ik overweeg om deze eens te formatteren. Niet echt een leuk werkje. Alhoewel de meeste data op de server staat is dit toch een werkje dat ik niet graag begin. Alles terug installeren en updaten. Maar daarna zal er een 2de leven, of nee, eigenlijk al een 3de leven starten voor deze computer. (Ik heb hem al eens geformatteerd :-) ) Nu nog even tijd vinden om dit huzarenstukje uit te voeren. Pfff, ik zal dit op mijn todo lijst zetten :-)

Deze middag ook eens even op kapaza naar zeilboten gezocht. Ik heb wel een paar interessante deals gezien. Ik denk dat ik eerst eens zal aankloppen bij de hardwareleverancier van mijn auto. Ik heb een trekhaak nodig :-)

Prettige avond mensen !

Geen opmerkingen: