zondag 11 november 2007

Lekker je zin doen

Dat is het eigenlijk nu zo'n beetje. Even de situatie schetsen. De vrouw des huizes is op geschenkenjacht, de dochter heeft een speelkameraadje op bezoek en zijn nu volop in een voetbalwedstrijd op de Xbox verwikkeld. En ik, ik lees de krant met een lekkere espresso, werk een beetje, surf een beetje, kortom een lekkere ontspannende zondag.

Morgen zal het anders zijn. In mijn team begint er een nieuwe collega, dus die zal ik een beetje moeten opvangen en er staan weeral eens een paar vergaderingen op de agenda. Maar goed, dat is voor morgen hé. Nu nog maar even lekker genieten van de zondag. En straks Sara op vtm. Tijdens de week kan ik dit niet volgen, maar zondag avond is dit mijn vaste programmatie. Het is lekker ontspannend, niet te veel nadenken, gewoon kijken.

Wist je trouwens dat Sara ook een webblog heeft. Klik maar eens op http://sara.vtm.be. Goede marketing hé !

Geen opmerkingen: