woensdag 10 oktober 2007

Woensdag 2

De eerste echte woensdag dat ik geen afspraken heb. Eigenlijk is het nog maar de 2de woensdag (vandaar de titel :-) ) en heel toevallig dat de eerste woensdag gelijk volgeboekt was. Deze ochtend rustig gestart met wat taken te doen die al lang blijven liggen waren, zoals mijn verzekeringspapieren nog eens klasseren en opsturen, een paar betalingen uitvoeren, langs de post geweest en mijn boek gaan halen naar het computerwinkeltje. Dit laatste is belangrijk omdat vandaag de research start van mijn project. Klinkt gewichtig hé :-)

Ik moet zeggen dat na een paar uren vanalles uitzoeken, mijn computer me serieus begint op de hielen te werken. Het is een vrij eenvoudige peeceetje dat ik gebruikte om wat te surfen. Maar nu heb ik die ook in het netwerk gehangen en werk ik er actief op. Niet te doen, mijn tijd tot hiertoe (en het is nu 15u20) is vooral wachten geweest op installaties. Als dit zo nog een paar keer gaat voorvallen weet ik dat ik die uitgestelde laptop investering zal doen. aiaiai (http://aitie.blogspot.com/2007/09/laptop.html) Ik ga toch nog wat proberen op mijn tandjes te bijten en deze aankoop niet te impulsief te doen, maar als ik meer moet wachten dan werken is dit ook een kostelijke grap natuurlijk.

Ik moet me wel verplichten om niet te beginnen aan de huishoudelijke taken. Ik zou nog wat in de tuin kunnen werken, auto's wassen, garage opruimen, ... maar nee, daar dient deze woensdag niet voor. Dus ik moet sterk zijn en me niet laten verleiden :-) Jammer dat mijn ochtendplan om een uurtje te gaan fietsen van 8 tot 9 ook niet is doorgegaan. Ik zal deze avond bij de kinesist wat meer gas geven dan !

Prettige avond !

Geen opmerkingen: