woensdag 24 oktober 2007

Netwerken, woensdag 4

Netwerken, een hype? Ik heb net een uur gespendeerd aan het beantwoorden van berichten op ecademy. Ecademy is een business netwerk. Twee jaar geleden ben ik lid geworden na het zien van een uitzending op Kanaal Z. Voor diegene die deze uitzending eens willen bekijken, dit is de link : http://www.youtube.com/watch?v=PrBCNcenGrk

Na 2 jaar is mijn business balans nul. Maar ik ben dan ook niet de vlotte verkoper die te pas en onpas naar al zijn contacten reclame stuurt. Nee, ik zie het meer als wat mensen te leren kennen uit verschillende sectoren en er af en toe een babeltje met te slaan. Ik ben nog maar 1 keer naar een offline meeting geweest en dat was wel tof. De laatste maanden had ik dit netwerk wat uit het oog verloren vandaar mijn opoffering vandaag :-) Ik hoop ook in de zeer nabije toekomst eens terug naar zo'n bijeenkomst te gaan en dan wat business te doen :-)

Oh ja, het is de 4de woensdag vandaag... al 1 maand voorbij... time flies

Geen opmerkingen: