vrijdag 19 oktober 2007

Vrijdag

Maar ik heb niet echt het vrijdag gevoel jammer genoeg. Morgen moet ik namelijk ook werken. Een server verplaatsen in Brussel. Dus het zal een kort weekend worden. En zondag de familiebijeenkomst... dus niet echt veel vrije tijd.

Gisterenavond lekker gegeten (nog eens bedankt hé ma :-) en mijn BTW aangifte van het derde kwartaal in orde gemaakt. Pfff, ik hoop dat ik in de nabije toekomst een boekhouder zal kunnen nemen zodat ik mijn tijd kan gebruiken om nieuwe klanten te vinden. Ik heb gisteren ook nog een korte ontmoeting gehad met iemand van een lokaal maandblad om mijn advertentie te plaatsen, en ik heb nog snel de beslissing genomen om november en december ook te adverteren. Nog kosten, maar hopelijk is dit een goede investering.

Een prettige vrijdag !

Geen opmerkingen: