zondag 28 oktober 2007

Halloween

Gek eigenlijk... Na een gesprek gisteren stond ik er terug even bij stil dat mijn blog gelezen wordt. (Nu ja, door 1 persoon, maar goed) Als ik dit neerschrijf denk ik daar niet bij na, ik heb niet het gevoel dat ik dit schrijf voor iemand, tenzij voor mezelf dan, en dan is het prettig om horen dat er toch een trouwe lezeres is.

Merci ma ;-)


Gisterennamiddag rond 16u werden we verwacht bij mijn zus. Na een fantastische ontvangst met lekkere hapjes en heksendrankjes waren we volledig klaar om de heksen te trotseren. Rond 19 uur begonnen we aan een heksenwandeling. Heel mooi georganiseerd en heel spannend. Vooral voor de kleintjes natuurlijk. Ik heb al wat meer heksen gezien in mijn leven dus voor mij viel het wel mee :-)

Daarna nog een zeer lekkere maaltijd verorberd bij mijn zus om zo de avond af te sluiten met leuke gesprekken, grapjes en voorlezen voor de kindjes... gewoon bij elkaar zijn. Fantastisch. Dank u lieve zus !

Na een welverdiende nachtrust, met een uurtje extra, begon deze ochtend al direct met het verzamelen van de troepen. De wasmachine zat nog vol water... mmm pomp stuk misschien. Maar ben ik nu toch niet de zoon van een loodgieter? Dus toch maar even opengooien die handel. Wat is er nu plezanter dan op een zondag ochtend wat knutselen aan de wasmachine.... En ja hoor, na een 15tal minuutjes de oorzaak gevonden. Een ijzeren staafje blokkeerde de pomp. Nu draait de machine terug op volle toeren, en ik hoop dat het deze vuurproef zal doorstaan.

Zo, nu ga ik maar snel beginnen met inpakken want morgen vroeg zijn we ribbedebie !

Fijne zondag mensen !

Geen opmerkingen: