maandag 8 oktober 2007

Polar CS200 cad


Na wat over en weer geloop naar de Decathlon kon ik dit weekend eindelijk mijn nieuw speeltje installeren op mijn fiets. De installatie zelf is kinderspel. Gewoon met wat strips de sensoren vastzetten op voorvork en trapper en klaar is kees.


Het is een mooi afgewerkt toestel waar je de belangrijkste functies op terugvindt. Snelheid, gemiddelde snelheid, hartslag, hartslaglimieten, timer, cadans, gemiddelde cadans, ... dus al wat je maar wil. Het moeilijkste is natuurlijk trainen :-) Ik ga proberen minsten 2 maal in de week te fietsen en dan nog eens 1 of 2 keer kortere sessies op de hometrainer. Gisteren ben ik dan ook vol goede moed begonnen en heb ik een kleine 20km gereden. Niet slecht om te beginnen hé. Polar heeft ook een webiste waar je via geluid (jaja, je leest het goed, zoals in de goede oude tijd met de modems) je trainingsgegevens kunt op overzetten. Zo kan je mooi je trainingsschema en de resultaten opvolgen. Werkt perfect !

Geen opmerkingen: