maandag 8 oktober 2007

Wat een weekendweer :-)

Fantastisch toch, zo'n weekendje met schitterend weer en ik heb op de radio gehoord dat het volgend weekend ook zo zal zijn. Mijn tuin zal blij zijn ! Ik heb het voorbije weekend eindelijk nog eens in de tuin kunnen werken. Niet dat ik dat zo graag doe, maar het was gewoon nodig. Na een paar maanden begint de tuin zo'n beetje een oerwoud te worden. Overal onkruid, klimop die alles overwoekerd, en een zwembad dat moet afgebroken worden. Daar is welgeteld 4 keer in gezwommen dit seizoen, maar ja, volgend jaar beter zal ik maar denken.

Volgend weekend zal dus de rest van mijn klimop aan de beurt komen. Er is nog maar 1/4 gedaan dus ik heb nog wat werk...

Ah ja, voor de voetballiefhebbers, het was 2-8 (voor ons)

Prettige week !

Geen opmerkingen: