zaterdag 13 oktober 2007

busy

Een drukke zaterdag die bijna achter de rug is. Deze ochtend was voetbal ochtend. Onze ploeg is gewonnen met 1-3 en nog belangijker, 1 doelpunt kwam van mijn dochter :) Ze heeft goed gespeeld, iedereen tevreden, inclusief de trainer.

Na zoveel sport gezien te hebben was het tijd voor mezelf om de hartslagmeter aan te doen en op mijn fiets te stappen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me een beetje vergist had waar ik was, wat dus resulteerde in een tripke van 25km. Niet slecht voor een beginner met een zwakke knie zou ik zo zeggen. Daarna mijn werkplunje aangetrokken en met de electrische haagschaar in de aanval gegaan. Dit is het resultaat van een paar uur zwoegen : (nu nog de andere kant)



Ik zal straks goed slapen denk ik :) Gelukkig is zondag rustdag....

Geen opmerkingen: