zondag 21 oktober 2007

Winter

Het word koud. Ik heb gisteren ochtend de eerste keer mijn krabberke moeten bovenhalen voor de voorruit van mijn auto. Die staat normaal in de garage, maar daar is mijn zwembad aan het uitdrogen en uitrusten van een geweldige zomer (drie keer gebruikt).

Zaterdag dus een hele dag gewerkt. Tot 17u30 dan nog wel, maar alles is perfect verlopen. Alle servers draaiden terug alsof er niets gebeurt was. Fantastisch. Maar ik was dan ook daar met een collega waarop je echt kan rekenen. Door het feit dat het wel wat lichamelijk werk was, kabels verleggen, patchen, servers in een andere rack duwen krijg ik de rekening vandaag. Mijn knie is dik en doet pijn. Lopen gaat wat moeilijker en de gemoedstoestand is dan ook wat lager dan het zou moeten zijn op een zondag. Maar er zijn ergere dingen in het leven natuurlijk.

Ik ga nu nog een beetje aan mijn boekhouding werken want die is een beetje een rommeltje en daarna vertrekken we naar de familie.

Geen opmerkingen: