dinsdag 23 oktober 2007

Winter

Deze ochtend voor de 2de maal op rij mijn krabbertje moeten bovenhalen. Dit weekend toch even proberen om mijn zwembad te parkeren op zolder in plaats van in mijn garage. Dan kan mijn auto terug binnen.
Sinds 2 dagen ben ik ook een beetje aan het snotteren. Een licht opkomende verkoudheid doet me vermoeden dat de winter in het land binnensluipt. Ik hoop dat het eens een goede strenge winter wordt. Het nadeel is wel dat de energiefacturen dan de hoogte in zullen gaan, maar kom, zo eens een goede winter zal me deugd doen. Want na de kwakkele zomer heb ik echt behoefte aan een "echt" seizoen. :-)

Vandaag wordt weer een dag vol vergaderingen en uitstapjes. Deze voormiddag start ik direct met een meeting van een goede 2 uur. Dan een beetje proberen mijn dagelijkse todo lijst wat af te werken om dan in de namiddag naar Brussel te vertrekken voor een aandere meeting. Hopelijk val ik niet in slaap :-) Maar morgen is het woensdag Hieeya ! Mijn dag, mijn bedrijfje, mijn droom !

Geen opmerkingen: