dinsdag 16 oktober 2007

Hey, er is geen bal op de tv, alleen een film met ...

Een nummer van de groep uit mijn tienerjaren. Dinsdag avond is voor mij niet echt interessant wat tv betreft. Gisteren heb ik nog een aflevering van Aspe kunnen meepikken, en vandaag zal het enkel Shark zijn dat ik zal volgen. Dit geeft me dan extra tijd om al wat werk dat ik morgen zou gaan doen vandaag af te werken.

Na een maaltijd met stoofvlees van mijn mama (the best there is!) sta ik weer even stil bij het feit dat we elkaar te weinig zien. Gek toch hoe er een week (of twee) voorbij vliegt en je dan plots beseft, dju, dit is te lang... Zondag zijn we wel met z'n allen paraat bij een familiebijeenkomst maar dat is niet hetzelfde en zaterdag moet ik jammer genoeg werken, dus hopla, weer een week voorbij.

Ik moet dringend wat gestalte geven aan mijn idee dat ik had. Ik zal eens een voorstel wagen :-)

Geen opmerkingen: