donderdag 18 oktober 2007

Aftellen



Het aftellen kan beginnen, de boeking is uitgevoerd. Alhoewel ik de vorige keer zeker wist dat ik nooit nog een voet in Landal parcs zou zetten heb ik ze toch een 2de kans gegeven. Eerder bij gebrek om iets anders te vinden, dan door mijn goed karakter, maar goed. Het resultaat voor hun is hetzelfde. Ik hoop echt dat het nu netjes is en alles eruit ziet zoals het moet zijn. Anders zal het daar nog hard gaan waaien in Texel.

Texel is één van de Waddeneilandjes van Nederland. Dus lekker dicht tegen de zee en strand. Zon zal waarschijnlijk wel wat minder zijn maar dit is ook minder belangrijk. We gaan echt even ontstressen. Dit kan perfect in onze privé sauna, stoomcabine of bubbelbad :-) Wat lezen, lekker eten en drinken, nog wat plannen smeden voor de toekomst... Goh ik kan al niet meer wachten....

Geen opmerkingen: