woensdag 17 oktober 2007

Avond

De werkdag zit er bijna op voor mij. Ik heb redelijk wat kunnen afwerken vandaag. Morgen komt er iemand langs van een lokaal tijdschrift uit onze gemeente. Ik ga een advertentie plaatsen voor 2008. 12 keer zal ik dus reclame maken :-) Hopelijk is deze investering een goede. Maar ja, je moet ergens beginnen.
De tarieven die ik ga hanteren staan zo goed als vast en het enige belangrijke punt dat nog openstaat zijn de besprekingen met mijn eventuele medewerker. We weten niet goed hoe we deze structuur zouden moeten opzetten. Een nieuwe vennootschap, gewoon een samenwerking, ... Ik denk dat het beste is dat we een afpsraak maken bij een vakman. Dringend verder uitwerken.

Op tv is er vandaag sterren on Ice. Niet dat ik dit echt volg want meestal zit ik op een of ander toestel te zwoegen bij de kinesist. Dat de beste moge winnen !

Geen opmerkingen: