zaterdag 8 december 2007

Ziek

Het moest er eens van komen. Mijn oogappeltje is een beetje ziek. Buikpijn. Deze nacht een paar keer opgestaan en ze heeft een tijdje bij ons in bed gelegen. Dus de nacht was niet echt je dat. Soms voelt ze zich wat beter om daarna terug met buikpijn in de stoel te gaan zitten. Dus ik voel me ook niet fantastisch. Het lijkt wel of ik ergens een connectie heb, maar als mijn dochter zich niet goed voelt dan protesteert mijn lichaam en geest ook.
Binnen een uurtje naar de dokter en deze namiddag naar het Sint feestje bij mijn ouders. Hopelijk voelt ze zich dan wat beter.

Geniet van het weekend !

1 opmerking:

Anoniem zei

Nu zie je maar dat het niet alleen de moeders zijn die meevoelen met de kinderen maar ook de papa's.dat noemen ze graag zien ,niet altijd even simpel he ! Groetjes