zaterdag 29 december 2007

Stand van zaken

Oke, waar begin ik... Digital TV. Installatie verliep vlekkeloos en snel. Na een goede 30 minuten had ik alle tv kanalen die je maar kan inbeelden. En dit allemaal gratis voor een 2 weken. Dan hopen ze bij Telenet dat je zo verslaafd bent geworden dat je zal betalen.... Ik denk het niet Pol !
Een struikelblok weer. In hun brief naar mij toe van de promotie was er de GRATIS OPTIE flexview. Ik versta dus dat ik dit gratis zal hebben. Maar deze dienst is niet geactiveerd. Ik heb gisteren 2 maal proberen te bellen naar de klantendienst, maar na 10 minuten hetzelfde liedje te horen hou ik het voor bekeken. Dan maar een mail gestuurd. Ik ben eens benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Flexview is een optie die het mogelijk maakt om heel eenvoudig programma's op te nemen en live programma's te pauzeren. Ze hebben het programmeren om iets op te nemen zo ver weggestopt dat flexview natuurlijk bijna onmisbaar is. Wordt vervolgd dus...

Computer beneden is na lang prutsen in orde. Ik heb een nieuwe administrator account gemaakt (lokaal) en deze heeft dan de nodige programma's geïnstalleerd en verwijderd zonder enig probleem. Het dinovo toetsenbord werkt terug. Ik heb gewoon een bluetooth usb stick gekocht van 22 euro, en alles werkt zoals het moet :-)

Deze ochtend naar een begrafenis geweest. Er zijn prettiger dingen op een zaterdagmorgen, maar gelukkig was het een verre kennis voor mij persoonlijk. Een vriend van mijn schoonouders die ik maar een paar keer gezien heb. Het doet je wel even nadenken over hoe nietig we eigenlijk wel zijn. Ik weet niet dat je de uitzending hebt gezien op canvas een paar dagen geleden. Stijn Meuris tussen de sterren of zoiets. Hij liet een foto zien van de aarde samen met wat andere planeten, en dat deed je even nadenken. Een klein stofpuntje op de foto. Zou er ergens in een of ander ver sterrenstelsel geen leven zijn? Goed, laat ik met deze filosofische noot een einde maken aan mijn geraaskal en nog wat gaan verder werken :-)

Prettige avond mensen !

Geen opmerkingen: