vrijdag 28 december 2007

Oeps, al vrijdag

Ja, time flies when you having fun !

Gisteren dus een dagje plopsa land. Was wel gezellig. Een MegaMindy show, een paar rollercoasters en Ketnet Freeze. Er was toch wel wat volk, meer dan ik verwacht had. Die Gert heeft dat goed gezien. Ik was zo aan het denken, hij heeft natuurlijk op het moment van de aankoop van het meli park ook een serieus risico genomen. Ik heb in een intervieuw eens gehoord dat hij alles wat hij had op dat moment heeft gebruikt om dat park te kunnen kopen, en kijk eens waar hij nu staat. De wereld is aan de durvers !! Dan begin ik diep na te denken ;-)

Vandaag komt de telenet installateur langs voor digital tv. Ik ben eens benieuwd hoe vlot alles zal werken. Hopelijk vlotter dan de computer beneden op het bureau. Die krijg ik maar niet in orde. Traag, traag, traag, bluetooth stack stuk, add-remove programma lijst leeg??? Dus heel rare dingen. Ik ben er volop mee bezig. Als iemand een idee heeft :-)

Geen opmerkingen: