woensdag 19 december 2007

nee, nee, nee Alain

Woensdag middag... installatie nog steeds niet gelukt. Ik heb al alle soorten drivers geprobeerd. Zelfd Beta versies maar ze geven allemaal hetzelfde resultaat. Een crash na een paar minuten. Daar gaat mijn winstmarge op die computer. En ik wist het hé, ik had van in het begin het gevoel dat ik dit niet moest doen, dat ik moest nee zeggen. Maar de klant drong een beetje aan, en dan zegt den deze ja in plaats van nee. Dat zal toch een van de punten zijn wat ik moet leren. Het is goed om te weten waar je naar toe wil met de zaak, maar nog belangrijker is te weten wat je niet wil doen ! Vandaar oefen ik al maar een beetje. Nee, Nee, Nee :-)

Welkom in het leven van een kleine zelfstandige hé :-)

Dus afspraak met de klant gaat niet door en ik kan nog wat verder gaan zoeken...

Geen opmerkingen: