woensdag 5 december 2007

Woensdag 9

Even beginnen waar het gisteren stopte. De tanden... met een beetje vertraging bij de stomatoloog kan hij er eindelijk aan beginnen. De ingreep zelf was in een 5 tal minuutjes uitgevoerd. Snel en bijna pijnloos. Dus op dit moment gaat het eten een beetje moeilijker maar dat is dan weer goed voor de lijn hé :-) Nu zal ik binnen een paar weken eens een afspraak maken om eens te kijken wat er allemaal mogelijk is voor mij.

De negende woensdag voor de zaak(je). De tijd vliegt en eigenlijk ben ik ervan verwonderd dat het niet sneller gaat. Een paar goede gesprekken gehad, een paar concrete plannen gemaakt, maar ik vind dat de actie ontbreekt. Maar die is gepland voor 2008 :-) Voor mij mocht het iets sneller gaan.

Goed, wat staat er op de agenda vandaag : boekhouding bekijken en becomentarieëren voor mijn toekomstige vennoot/zaakvoerder, leverancier bellen waaom de levering zolang duurt, klant terugbellen voor een afspraak te maken, nog wat research uitvoeren en dan zal woensdag 9 zowat ten einde zijn vrees ik.

Deze avond de finale van sterren op het ijs. Ik ben eens benieuwd wie de winnaar zal zijn. Ik gok op Dean. Maar; time will tell.

Geen opmerkingen: