woensdag 19 december 2007

Woensdag 11 - Blue Screen Day


Blue screen day. Een klant wacht al geruime tijd op zijn computer, en net nu ik alles heb en kan installeren is er een probleem met de videokaart. Soms om tot hiertoe onbekende reden krijg ik onder de Vista 64bit een mooie bluescreen.
Voor de mensen die dit niet kennen, een blue screen is een crash van het windows systeem met als resultaat een blauw scherm met daarop tekst van het probleem. Dit is echter de eerste keer in Vista dat ik dat meemaak. Net nu dat de klant zit te wachten. Dju toch !!
Laatste drivers staan erop, alle updates gedaan, ... ik ben een beetje ten einde raad, maar ik zoek verder !
Voor de rest zijn we nog op zoek naar geldschieters :-)


1 opmerking:

Anoniem zei

Al een oplossing gevonden, kamp met het zelfde probleem...