dinsdag 25 december 2007

En de familie zag dat het goed was

Het was een leuke avond. Zoals voorspeld, heel lekker gegeten, leuk gebabbeld en fijne cadeautjes gekregen en hopelijk ook gegeven. Nu even tijd om te bekomen. We worden al een dagje ouder en laat gaan slapen voel je toch altijd een beetje de volgende ochtend. Nu ja, echt ochtend was het niet. Ik was pas op rond 10u20 :-). Ik stond op hetzelfde tijdstip op de gang met mijn dochtertje. De kids hadden gisteren avond teveel plezier om ook maar even hun oogjes toe te doen. Zo moet het hé :-)

Binnen een paar uurtjes komen vrienden op kerstbezoek. Een etentje, vervroegde nieuwjaarsbrieven voor haar peter en wat bijpraten.

En morgen is het werkdag voor mijn business. Eerst naar een verzekeringskantoor even mijn licht gaan opsteken van wat er eigenlijk bestaat voor IT mensen, en daarna een computer gaan leveren en installeren. Dan zal de dag wel bijna om zijn vrees ik.

Fijne dag !

Geen opmerkingen: