donderdag 20 december 2007

fingers crossed

De nieuwe grafische kaart is geplaatst, drivers geïnstalleerd, en de computer is nu aan het heropstarten. Het ideale "dode" moment om even mijn blog bij te werken. :-)

Op het werk beweegt er vanalles, maar niet in de richting dat ik zou willen. Bizar toch hoe op een paar maanden tijd iets helemaal kan veranderen. Maar ik voel dat ik ook heel hard ben veranderd. Ik ben soft geworden. Is dit nu door mijn ongeval(letje) met de moto, ik weet het niet, maar ik ben ongelofelijk snel geëmotioneerd, maar kan toch ook hard zijn op bepaalde momenten. (vooral op het werk dan)

Gisteren avond zat ik samen met mijn dochter in de sofa naar een liedje te luisteren van Sarah Bettens haar laatste cd. Een tijdje geleden heb ik de tekst eens op mijn blog gezet van "Soldiers Song" een pracht van een nummer, en nu waren we aan het luisteren naar "Shine". Tijdens het nummer was ik dat aan het vertalen voor mijn oogappeltje. Nu, het nummer zelf gaat over een 10 jaar oud dochtertje, en hoe de mama denkt over haar dochter, hoe ze in het leven staat, wat de verwachtingen zijn... Ik had het moeilijk. Ik ben een softie :-) Ik zal binnenkort de vertaling wel eens op mijn blog zetten.

Ik ga nog wat verder werken nu, prettige avond en tot morgen. Morgen is het VRIJDAG !!!!

Geen opmerkingen: