zaterdag 22 december 2007

Mission Accomplished !

De computer is in orde.... Ik heb de BIOS van het moederbord geflashed met de laatste nieuwe versie. Sindsdien heb ik geen "blue screens" meer gehad en veronderstel ik dus dat het in orde is. Daarstraks had ik nog naar de klant gebeld, maar het was zijn voicemail. Straks nog eens proberen. Dan kan ik hem misschien nog leveren dit weekend. Jongens toch, hier heb ik wel mijn broek aan gescheurd, maar goed. Een belangrijke leerschool voor de toekomst hé :-)

Voor de rest ben ik deze ochtend naar de bib geweest met mijn dochter en zit de kans erin dat ik sebiet ga inkopen doen zodat ik deze avond rustig ontspannend kan koken. Dat zijn de voorlopige plannen althans.

Mijn internet doet het nog steeds dus ik ga dit zodadelijk annuleren.

Nog een prettige zaterdag

Geen opmerkingen: