donderdag 6 december 2007

Koffiemoment


Een paar maanden geleden heb ik een nespresso machine gekocht. Hierover niets dan lof. Een prachtig toestel en heerlijke espresso's. Mijn eerste koffiebestelling was een kennismakingspakket met alle soorten van espresso en een mooie houten kistje voor de capsules.
Mijn favorieten zijn Ristretto, Roma en Cosi. Maar er zijn nu 3 extra lungo soorten en die heb ik natuurlijk mee besteld. Cardamon, Chocolate orange en Amandel. Lungo wil zeggen dat ze geserveerd worden in een groter kopje (140 ml).
De capsules kunnen niet in een winkel gekocht worden. Bestellingen gaan enkel via telefoon of website. Maar dit verloopt vlekkeloos. Gisteren de bestelling geplaatst en vandaag om 10u30 reeds geleverd. Dus ik kan straks genieten van een heerlijke espresso !

Geen opmerkingen: