zaterdag 30 augustus 2008

Een super initiatief !

Ja, dat was het absoluut. Gisterenavond op uitnodiging van mijn ouders lekker gaan eten met onze familie. Het was plezant om zo met 'onze hoop' rond tafel te zitten, bij te praten, en tegelijkertijd nog eens lekker te eten. Het staat alvast in mijn agenda voor volgend jaar :-)
Ik had een goede steak met peperroomsaus, een klassieker dat wel , maar toch zo lekker !

Na een goede nachtrust, deze morgen wat trager op gang gekomen, een beetje gelezen, mails doorgenomen en wat op internet rondgedwaald. Nu zijn onze petekindjes te gast bij ons en de schatjes zijn plezant aan het spelen. Mooi om te zien toch ! Zodadelijk gaan we eten om er dan nog een gezellige avond van te maken. Misschien als de kids straks aan het slapen zijn dat we nog een filmpje of zo meepikken. Maar als het nog lekker warm is buiten zal ik eerder daar nog wat tijd gaan doorbrengen met mijn geliefde :-)

Voor de rest maak er nog een mooie zaterdag van !

Geen opmerkingen: