donderdag 28 augustus 2008

Dag Donna

Ik las deze ochtend in de krant dat radio Donna zal worden opgedoekt. Ik herriner me begin jaren 90 dat Donna toen mijn favoriete zender was. Jong, goede muziek en vernieuwend. 15 jaar later is hier echter niet veel meer van te merken.

Wat ik dan wel niet begrijp is dat een radio zoals Klara dan wel in de ether blijft. Waarschijnlijk heb ik geen enkel zicht op de 'luister' cijfers, maar zou het 'Klara' aandeel groter zijn dan het 'Donna' aandeel??? Ik betwijfel het.

Dan nog een minpunt, Peter Van de Veire zal het brein worden achter deze zender... Mmmm, niet direct mijn ding die Peter. Nogal een zenuwachtig, rondhuppelend manneke. Afwachten dus wat dit nieuwe ding in het media landschap zal veranderen.


Ah ja, bericht aan de koffiedrinkster... Zelfs zonder reservatie welkom :-)

Geen opmerkingen: