maandag 25 augustus 2008

Maandag - Dag 1 van alles:-)

Voila, het is begonnen, alles begint eigenlijk. Het WW project is van start gegaan, dat betekent dus punten tellen man. Aan de hand van je begingewicht, leeftijd, lengte en soort werk dat je doet wordt berekend hoeveel punten je dagelijks mag opnemen (eten dus) Ik heb er daar direct nog een paar van afgedaan, zodat het iets vlotter gaat hoop ik. We zullen wel zien.

Met de knie gaat het vrij goed. Niet echt veel pijn, af en toe eens een scheut, maar dat is dragelijk. Het lopen met krukken ben ik al wel serieus beu, maar ik heb wel schrik om het been terug te breken. Er zitten zoveel gaten in nu die eerst moeten dichtgroeien, dus toch maar voorzichtig doen.

Vandaag ga ik mijn boekhouding afwerken. Dit wil zeggen alles nog inboeken en de aangifte van dit jaar in orde zetten. Pfff, niet echt plezant, maar zonder dit gaat het niet hé !

Geen opmerkingen: