maandag 18 augustus 2008

ww

Net even mijn ww (weightwatchers) documentatie doorgenomen. Dat is toch wat veranderd in die jaren hoor. Een beetje ingewikkelder geworden en sommige voedingsstoffen zijn gestegen in punten (vb Duvel :-( )

Ik heb direct een soort van rekenmachientje mee besteld dat bijhoud hoeveel punten je nog hebt, maar die ook toelaat om punten te sparen voor diezelfde week. Kwestie dat je af en toe toch eens een lekkernij kan verorberen. Ik wil er echt wel mee beginnen. Ik was eigenlijk al begonnen vorige week (...) maar dit weekend was niet echt succesvol, en dan was het nog een lang weekend ;-) Dus ik heb me voorgenomen om toch nu al op mijn voeding te letten, (geen alcohol, geen snoep of koekjes) en nog wat tijd te nemen om mijn documentatie goed door te nemen, en dan fris en monter, met de operatie achter de rug, maandag zal starten met echt te tellen. Nu staat mijn hoofd naar heel andere dingen en heb ik moeite om me echt goed te focussen dus ik heb weeral een excuusje.

Ik denk dat ik nog wel een goed keukenweegschaaltje zal moeten aanschaffen. Ik heb gezien op de site van ww dat ze ook zoiets hebben en dat kan direct de punten berekenen. Toch eerst eens bekijken dat ding. Voor de rest zien we wel zeker...

Geen opmerkingen: