donderdag 28 augustus 2008

We zijn een weekje verder

En al bij al gaat het goed. Vandaag een beetje teveel rondgehuppeld denk ik want mijn knie doet pijn. Het gekke is dat het pijn doet langs de binnenkant, en net daar is er niets gebeurt. Bizar.

Voor de rest heb ik de indruk dat de wonde mooi geneest en dat de pijn van de doorstekende bout weg is. Hopelijk heb ik dit juist gevoeld :-)

Vandaag heb ik het boekjaar 2007 volledig afgewerkt. De balans is eruit gerold en nu moet ik dit nog alleen invullen op de belastingsbrief. Maar ik heb hiervoor nog tijd tot 17 sept. :-) Morgen ga ik werken aan de nieuwe website en de nieuwe tarieven, zodat ik volgende week kan werken aan het product. Althans dat zijn de plannen. Tussen deze werkjes door probeer ik ook nog het business plan verder te laten rijpen.

Met het WW project gaat het goed. Ik zit altijd mooi onder mijn punten, zelfs met een glaasje wijn (of twee ;-) ) Dus dat is positief. Dat is het geluk als je man bent hé, je start direct met 8 punten meer dan het andere geslacht :-) Dat zijn dus 5 glazen wijn :-)
Ik ben ook al heel de week punten aan het sparen. Hoe werkt dat? Wel, je mag elke dag maximum 4 punten sparen, en dit mag enkel gedurende 7 dagen, daarna wordt het gespaarde aantal terug op 0 gezet. Dus als je 6 dagen lang het maximum spaart, heb je zondag 24 punten extra. Dus voor morgen heb ik 16 punten extra verdiend. Als ik nog een half uurtje op de home trainer kruip (wat ik deze week ook al 2 keer heb gedaan joepieee) kan ik nog 1.5 punten bijtellen. Je ziet het, alles draait om de punten ! Net zoals in mijn schooltijd.

Wel, morgenavond gaan we lekker eten (een grote mercie aan mijn folks xxx) dus die extra gespaarde punten zullen van pas komen !

Slaap ze !

Geen opmerkingen: