maandag 18 augustus 2008

Week 0

Dit is de week... Donderdag is het zover. Man, ik krijg dat niet uit mijn hoofd en ik slaap ongelofelijk slecht. Deze nacht sliep ik om 2u nog niet, en deze morgen sprongen mijn ogen open rond 5u30... Te weinig geslapen dus. Maar ik moet er door en alles zal wel goed aflopen.

Als ik donderdag mijn ogen zal openen, moet dat een nieuwe start zijn. Mijn weightwatcher pakket is deze morgen door de postbode afgeleverd, mijn zaak(je) moet starten en ik wil actiever leven. Het probleem is dat ik een belangrijke gebeurtenis (zoals mijn operatie) gebruik om een soort "nieuwe" start te maken. Maar uit ervaring weet ik dat het meestal hetzelfde leventje blijft dan ervoor. Dus ik ga me echt inzetten om mijn leven een nieuwe wending te geven. Je moet je dromen zelf najagen, een ander zal je droom niet in vervulling laten gaan.

Dus we tellen af...

Geen opmerkingen: