maandag 25 augustus 2008

Netwerk sites

Zoals ik vroeger al eens heb vermeld ben ik lid van een paar netwerk sites. Dat zijn sites waar je met anderen kan praten, anderen kan contacteren met hetzelfde profiel, een nieuwe job zoeken, ...

www.ecademy.com Daar ben ik het langste bij, maar dit kost me ook een 160 euro per jaar. Ik ben aan het overwegen om dit stop te zetten omdat er meer en meer reclame in de mailbox komt, afkomstig van ecademy.

www.linkedin.com Hiet wordt ik steeds actiever is. Is professioneler gericht en zeer bekend.

www.facebook.com Dit is echt voor de vrienden en kennissen. Niets professioneels aan, gratis en leuk. Je kan er foto's op zetten, spelletjes doen, ... een aanrader !

www.xing.com Hier ben ik ook lid van, maar ikzelf ben niet echt veel actief hierop. Misschien iets om in de toekomst wat verder uit te diepen.

Geen opmerkingen: