woensdag 27 augustus 2008

DB = CR

Ik ben bijna een boekhouder, pfff. Nee, zoveel kennis heb ik er niet van, maar de boekingen van belastingen en BTW heb ik toch onder de knie. (en die is al niet goed :-) )

Ik denk dat ik er bijna door ben. Nog enkel de kosten en opbrengsten regulariseren en de afschrijvingen boeken. Daarna kan het gevecht beginnen met het aanslagbiljet.
Daarna kan ik eindelijk beginnen aan leukere dingen. Website vernieuwen, product verder uitwerken en zeer dringend het businessplan afwerken en binnensturen. Ja, ik weet het, dit moest vorige week al in orde zijn, maar met die operatie en zo, is alles net een beetje trager gegaan.

Met de knie gaat het vrij goed. 's Avonds is ze wel gezwollen, maar voor de rest is alles ok. Dus ik ben tevreden. Binnen een paar weken kunnen we heel die rotzooi vergeten.

Gisteren heb ik ook nog mijn mail template aangepast. Een beetje professioneler gemaakt zodat dit past in het nieuwe imago.

Geen opmerkingen: