woensdag 13 augustus 2008

Woensdag...

Deze ochtend begonnen met nog wat berekeningen uit te voeren voor het businessplan. Ik wil dat deze week nog doorsturen naar een paar mensen om de haalbaarheid te testen. Het was niet echt gemakkelijk om zo na 3 weken te niksen, ineens de draad weer op te nemen. Maar ja, dat is voor iedereen hetzelfde hé.

Voor de rest gaat alles zowat zijn gang... Honger, geen wijn of andere lekkere dranken, veel sla, tomaten, groen... kortom niet echt hoog culinair. Geen keuze hé.... En dan.... nog een weekje voor de operatie. Daarstraks mijn operatievragenlijst ingevuld... pfff, dat komt toch echt veel te dicht. Ik zal blij zijn als ik volgende week donderdag mijn ogen opendoe en te horen krijg dat alles volgens plan is gegaan. En dan hebben we het nog niet over echt erge dingen hé. Zoals mijn kinesist eens zei tegen me, het is maar carroserie... en hij kon het weten !

Tijdens mijn vakantie heb ik het boek "Door de pijngrens" van Lance Armstrong gelezen. Echt een aanrader ! Pakkend verhaal. Het boek leest als een trein. En nu ben ik bezig aan zijn 2de boek. Ongelofelijk wat die mens heeft moeten doorstaan. En weten dat er zo duizenden zijn die erdoor moeten. Man man man. En wij maar zagen omdat het regent...

Geen opmerkingen: