dinsdag 15 april 2008

Relax, take it easy

In afwachting van één van mijn lievelingsprogramma's (Mijn restaurant) zit ik een beetje te multi-tasken. Backup maken van bestanden op de server naar DVD, ik heb namelijk wat schijfruimte nodig, mijn mails door te nemen met de laptop op de schoot voor tv, waar op dit moment de huisdokter op staat... Met andere woorden, hoe efficient gebruik ik mijn tijd optimaal :-)

Morgen hoop ik mijn probleem van vorige week (voor mijn project) te kunnen afwerken, mijn nieuw logo door te sturen naar een paar mensen voor hun mening te kennen, een mail klaar maken voor naar de klanten te sturen, en nog wat vakliteratuur doornemen.
Daarnaast zou ik ook nog graag een uurtje gaan fietsen en even op mijn moto een klein toertje doen, kwestie van het gevoel terug te krijgen. Waarschijnlijk is de woensdag veeeeel te kort.

Voor de rest ben ik ondergedompeld in de wereld van Exchange 2007. Backup, restore, fallback, clustering, ... kortom alles wat je maar kan denken.

Geen opmerkingen: