dinsdag 29 april 2008

Koorts en moe

Mijn oogappeltje...Gisteren had ze een voetbalwedstrijd en was pas rond 21u thuis. Absoluut geen uur voor haar leeftijd. Resultaat deze ochtend : nog heel moe en een beetje koorts. Ook deze avond had ze nog koorts en lag ze in haar bedje rond 19u. Hopelijk zal morgen alles wat beter zijn. Ik voel me op zo'n momenten ook niet volledig dan, stom he...

Morgenvroeg naar de boekhouder voor een hopelijk positief gesprek, om daarna een lang weekend te beginnen. Hopelijk zonder zieken. En maandag vertrek ik naar Zwitserland voor een paar dag. Werken, werken en nog eens werken dus...

Nu nog even een aflevering van mijn restaurant meepikken en daarna nog wat lezen denk ik. Ik sta achter Leuven. Het is voor iedereen erg, maar in Oostende komt het nooit goed op lange termijn. Vandaar mijn stem.

Geen opmerkingen: