woensdag 30 april 2008

Bijna weekend :-)

En ja hoor, mijn oogappeltje is ziek. Naar de dokter geweest en dus vandaag niet naar school. Dus ook geen training deze avond, en geen tornooi morgen. Niet dat ik dit laatste zo erg vind, want dan moet ik niet opstaan om 7u. Maar ik had toch liever gegaan, dan was ze niet ziek hé.

Bij de boekhouder was het een oppervlakkig gesprek. Ik had de indruk dat het niet echt klikte. Maar ja, een eerste indruk is niet altijd de belangrijkste hé. Als ze van in het begin heel sociaal en tof doen... ik ken mijn les nu wel (hé ma ;-) )
We hebben een structuur gekregen om een financieel plan op te stellen voor de BVBA. Dit willen we eind volgende week klaar hebben. Daarna hebben we een beter zicht op de financieële kant, en op het geld dat we zullen nodig hebben. Dus we zijn nog op zoek naar investeerders, of mede-vennoten. Als je iemand kent :-) ? Ook een kantoor, of een ruimte dat ervoor kan doorgaan moeten we zien te vinden. Nog steeds heel wat werk te doen dus...

Geen opmerkingen: