zondag 6 april 2008

Het weekend zit er bijna op.

Maar het was een goed weekend. Lekker gevuld.

Zaterdag de voormiddag de gebruikelijke en nodige boodschappen. In de namiddag was mijn oogappeltje naar een vriendinnetje gaan spelen, dus hebben we even een filmpje meegepikt. Dat was precies jaren geleden dat we tijdens een namiddag nog eens rustig een filmpje hebben gezien.

s'Avonds zijn onze pete/metekindjes komen spelen en slapen, dus de kids hebben de tijd van hun leven gehad.

Dus echt uitslapen was er niet bij zondag, maar het was toch bijna 8 uur als de jongste spruit de gelederen kwam inspecteren. Dus dat is toch nog mooi vind ik. Na een rustige nacht hebben ze nog een voormiddagje kunnen spelen.

Nog wat in de tuin gewerkt.. pffff en daarna een uurtje gaan fietsen. Ik heb net een goed douchke genomen en ben bijna klaar voor een rustige zondag avond. Alhoewel, op dit moment moet ik regelmatig de beide dames gaan helpen. Ze zitten op zolder al het oude speelgoed bijeen te zoeken. Volgende week is het rommelmarkt op de school. Ik ben eens benieuwd. Ze denken precies dat ze alles kunnen verkopen :-)

Geen opmerkingen: