dinsdag 29 april 2008

2-0

Vandaag was het weer zover. een lijn tussen 2 kantoren gaf problemen. Direct waren er wel een paar 'slimmerikken' die dit probleem in onze bak gooiden. Op "hun" systemen was alles ok (lees non-windows) Direct een paar collega's die wat verwijten naar elkaar hoofd slingeren, wat geroep, kortom de cinema was volledig. Op zo'n momenten word ik altijd super kalm. Ik heb dan ook in alle kalmte alleen 'onze' (lees windows) systemen nagekeken. Nergens een probleem te vinden. Dus ik was na een 10tal minuten zeker dat er ook bij ons niets scheef zat. Dus het enige dat het kon zijn was ofwel de lijn van Belgacom die problemen gaf, afwel een netwerk device die het aan het begeven was. Na een uurtje was ook de verbeelding van mijn toffe collega's zoek, zodat ze toch maar eens mijn opmerking ter harte namen. Resultaat 2-0

Dat is dus de 2de keer in 7 dagen dat den deze gelijk heeft. Maar goed, ik zou dit ook moeten in een show gieten nu, moeten vertellen tegen iedereen dat ik dit heb gevonden. Zo zit ik dus niet in elkaar. Daarom ook dat ik zit waar ik nu zit natuurlijk. Maar vroeg of laat komt de rekening. Dat weet ik zeker. Vroeg of laat zullen ze inzien dat ik wel stil was maar tenminste godverdomme mijn werk deed en wist waarover ik sprak. Dat ik niet diegene ben die de grote show verkoopt omdat ze een printer kunnen deblokkeren. Maar ja, het zal dan te laat zijn...

2-0

Geen opmerkingen: