maandag 10 september 2007

Wat een dag...

Werk, werk, werk. Vandaag nog geen minuut tijd gehad. Ik heb net mijn todo lijst eens doorlopen en vrees dat ik vandaag niet echt nog veel energie over heb. Rond 20u nog even naar een klant om een pc te installeren, en daarna zal het nog wat tv kijken zijn denk ik. Om 21u40 is het Aspe en dat zou ik nog graag meepikken vooraleer ik onder de wol kruip.

Doordat het zo druk was vandaag heb ik ook niet de tijd gehad om de kranten eens door te nemen. Meestal is dat mijn vaste bezigheid tijdens de middag. Dus ik ben niet echt op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de wereldproblemen. Maar bon, ik denk niet dat ik echt iets mis hé. Tenzij er eens iets positiefs zou gebeuren :-) Ah ja, de lotto heb ik wel even gecontroleerd... het zal voor volgende week zijn !

1 opmerking:

Anoniem zei

dit is een reactie